Gunđam po kućama!

Gunđam po kućama!

Pet tipova kratkih biografija autora na sajtovima

Sećate li se Petra Petrovića? On je mnogo, mnogo iritantna osoba, ostavljao je pet tipova loših komentara na blogovima, a izgleda da se njegova Internet odiseja nastavlja. Mo'š misliti, Petar je otkrio da i sam može da piše blog. I uspeo je da odnekud iskopa jednu od onih tema gde će ispod svakog unosa biti njegova mini-biografija. Ludilo!

Pošto nema pravi identitet, Petar je posmatrao šta rade drugi blogeri i napisao pet različitih mini-biografija. Ako neko poseti sve sajtove gde je Petar pisao, a ima dobru moć zapažanja, krstiće se levom rukom. Dakle, kako izgledaju najtipičnije od svih tipičnih kratkih biografija? Da vidimo!

1. Ja, najveći

Petar P. Rođeni zavodnik i srcelomac. Veliki poznavalac društvenih mreža, dobrih vina i rekreativnog veslanja. Uticajan bloger i analitičar. Sa 12 godina je od para zarađenih na konjskim trkama kupio svoj prvi Lamborghini. Sa 18 godina je pobedio na takmičenju za model donjeg veša, pa je sarađivao sa Calvinom Kleinom. Obišao je ceo svet, govorio na 50 konferencija. Danas ima predivnu suprugu i troje zlatne dece, koja će postati sve što je on danas.

Najčešče ga koriste: Iskusni lisci i marketeri, alfa-mužjaci, te poneka femme fatale. Ponekad se omaknu i nekome ko je čitao bajke o brzoj zaradi na Internetu, ali to se da lako prepoznati po stock fotki umesto prave.

2. New-age ja

P.P. po rođenju, promenio ime u Arhanđel Ksanadu, kad mu se ukazala bela svetlost, jer je shvatio da svet mora da vidi da je JEDINSTVEN i PREDODREĐEN ZA VELIKE STVARI. U pokušaju da dođem u dodir sa svojim astralnim telom u četvrtoj dimenziji, upoznao sam svoje drugo ja. Moje unutrašnje dete nikad neće odrasti, jer mu moje drugo ja šapuće da je najbolje na svetu. Moja misija u ovom realmu je da naučim ljude da budu slobodni i spontani, te da dožive prosvetljenje.

Najčešče ga koriste: Oni čije proizvode treba da kupite, kako biste postali bolji i pronašli sve ono što vam, inače, uopšte ne nedostaje, ali oni su bili tako dobri da vam na to ukažu. A hipsteri? Jok, oni su na Tumblru, jer je sve mnogo ironičnije kad nemaš ništa da kažeš i kad po ceo dan rebloguješ neke rečenice pod brojevima.

3. Siroti mali ja

Svet je surov, pogotovo prema meni. Jadan ja. Nekad sam imao minđušu u obrvi i šiške preko jednog oka, sad sam isuviše depresivan da bih i to imao. Na mene niko ne obraća pažnju. Od kako mi je crkla kornjača, Leonardo, triput sam probao sebi da prerežem vene. Deca su me tukla na velikom odmoru, jer sam nosio ljubičaste čarape; a otac me nije voleo. Na ovom blogu otvaram svoju nežnu dušu i delim svoju patnju sa vama. Razumite me, kad vas molim!

Najčešče ga koriste: Emo klinci, žene pred menopauzom/u klimaksu, muškarci koje potresa kriza srednjih godina. U slučaju drugog i trećeg, zameniti minđušu i šiške lepim trbušnjacima i bujnim grudima. Ovi ljudi uglavnom ne primećuju nikoga, na Internetu su da bi čitali sami sebe i pitali se zbog čega nikome nisu potrebni. A u međuvremenu, na lažan email koji su ostavili, jer ih NIKO neće, svaki dan stižu zabrinuta pitanja.

04 A'la dopisnica

Ja sam Petar. Drugari me zovu Pera, mama me zove Perica. Volim sve što vole mladi. U slobodno vreme vozim bicikl, skupljam prazne kućice od puževa (pošto puževe pojedem). Volim sir, lepe devojke i brza kola. Imam devojku, zove se Lana. Imam stalan posao u jednoj domaćoj firmi, vikendom se opuštam uz pivce i roštilj u prirodi. Ovo je blog koji sam nazvao "Moj svet", trebalo mi je dosta vremena da smislim tako lep naziv. Dobrodošli u Moj svet, pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Najčešče ga koriste: Ljudi koji znaju čemu Internet služi, žele nova iskustva, nove prijatelje; ali nisu baš mnogo bistri, a još manje su originalni. Da li im treba nešto reći? Zavisi. Oni su originalni samima sebi, nalaze slične sebe, dive se jednim drugima i tako su počela mnoga divna prijateljstva. Sad, ako stignu do 01 ili 02, sve je to ironično, do bola, što bi rekli oni hipsteri sa Tumblra.

5. Nisam provalio čemu ovo polje služi/ne zanima me

Polje ostaje prazno. Simptom se da videti i na gomili društvenih mreža, foruma, gde apsolutno ništa ne možete saznati o autoru. On je ANONIMAN, jer je ovo INTERNET. Ako je baš, baš težak buzdovan, staviće ime svoje zemlje ili grada u potpis, i ni kriv ni dužan biti optužen da je nacionalista. Ako se to desi, vrlo lako će vas pitati zbog čega ne može da sluša .rar fajl u WinAmpu. Ako, insistira na tome da se muzika može slušati samo u FLAC formatu, on je trol.

Najčešče ga koriste: Svi oni koji i dalje misle da je Internet samo igračka, mesto gde treba da prate svoje omiljene muzičare i glumce, te prođu nekažnjeno šta god rekli i koliko god se osramotili, jer je upravo u tome čar "mreže". Smeju se kad čuju da neko zarađuje preko Interneta. Teško da će vam ikad reći kako se zovu, odakle su i čime se bave, jer možete da sednete na prvi autobus/voz/avion/spejs-šatl i dođete da ih silujete/opljačkate/spalite/pojedete.

Kao i uvek, u svakom od nas postoji poneki Petar Petrović, samo što ne izlazi uvek napolje. Kod nekih ljudi petrolaksativi rade, kod nekih ne. Mislite o tome.

7 komentara na Pet tipova kratkih biografija autora na sajtovima

  1. Scarlett kaže

    Svidja mi se Petar No.5 😉

     
  2. Autark kaže

    Najsmješniji su oni što žele promijeniti svijet.

     
  3. Petar 5 kaže

    Možda je teško zamisliti, ali neke ljude stvarno boli dupe za internet socijalizaciju. Možda jer nisu probali, a možda jer su to proživeli pre 10 godina i nije im više zabavno.

     
  4. branchester kaže

    "U pokušaju da dođem u dodir sa svojim astralnim telom u četvrtoj dimenziji, upoznao sam svoje drugo ja." hahah
    Fenomenastično. 🙂

    A upravo se razmišljam kako da ispišem "about me" na blogu, vidim ja biće "edit" ovog posta sa linkom ka meni. 😛 ;)))

     
  5. Djordje kaže

    Sve si pogodila,imao sam i mindjusu na obrvi i siske preko jednog oka, jedino mi se kornjaca zvala Artur. 🙂

     
  6. Charolija kaže

    Bez mnogo razmišljanja ovi prvi me najviše nerviraju.

     
  7. siladjirobi kaže

    Ooooodlično, kao i uvek! Mada treba dati šansu i ovima.

     

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Reklamiranje putem komentara, napadi na žene, društvene, seksualne i rodne manjine, kao i bezglavo pljuvanje biće obrisani bez objašnjenja.